Tuesday, July 7, 2009

SATU LAWAN SATU



Timbalan Presiden UMNO Tan Sri Muhyiddin Yassin bersama Presiden Pas Datuk Seri Abdul Hadi Awang mengangkat tangan calon Barisan Nasional (BN), Tuan Aziz Tuan Mat, 39, (tengah) dan calon Pas, Mohd. Fauzi Abdullah, 50, (dua dari kiri) yang akan bertanding pada Pilihan Raya Kecil DUN Manek Urai, selepas nama kedua-dua calon itu diumumkan di pusat penamaan di Sekolah Menengah Kebangsaan Sultan Yahya Petra 1 di Kuala Krai, Kelantan, semalam.

*******************************

Pertandingan sengit satu lawan satu di antara calon BN, Tuan Aziz Tuan Mat dan calon PAS, Mohd. Fauzi Abdullah di Pilihan Raya Kecil DUN Manek Urai, Kelantan pada 14 Julai nanti diharapkan berlangsung dalam suasana yang harmoni dan aman damai. Semoga tiada insiden buruk berlaku yang boleh merencatkan perjalanan pilihan raya kecil ini.

Warga Manek Urai diminta keluar mengundi beramai-ramai dan dinasihatkan agar memilih calon yang benar-benar layak serta boleh mengubah masa depan diri ke arah yang lebih baik. Jangan terlalu taksub kepada ideologi pemimpin-pemimpin tertentu sehinggakan segala kepincangan yang dilakukan tidak diambil peduli. Jangan biarkan diri anda dan keluarga terus berada di dalam kepompong yang sama serta masih di takuk lama tanpa ada sebarang perubahan. Ubahlah nasib anda dan keluarga. UNDILAH BN demi kesejahteraan semua.

No comments: